Norsk Balladklubbs temaside

none

Norsk Balladklubbs temaside
Start a New Topic 
Author
Comment
Årlig Balladregatta???

Ifjor ble det arrangert jubileumsregatta i forbindelse med 30 års jubileet til Norsk Balladklubb. Regattaen var uten spinnaker og gikk fra Son til Åsgårdstrand. Dette synes jeg var meget vellykket (selv om jeg ikke fikk med meg grilling+++ etter seilasen),
Hadde det vært en idé og gjort dette til en årlig "happening"?

mvh

John Arne Imenes
B#1025 Blues

Re: Årlig Balladregatta???

Hei John Arne.
Jubileumsarrangementet i fjor høst ble kjempevellykket. Værgudene var definitivt på vår side samtidig som festkommiteen med Svein, Hans og Ivar i spissen gjorde en grundig og god jobb. Det har vært tradisjon i det årlige nasjonale balladmesterskapet at en familieregatta inngår. Den har, som i jubileumsregattaen, vært seilt på faste merker i oslofjorden uten spinnaker. Familievennlig, passe uhøytidlig, masse moro og med grilling og sosialt samvær i bakkant. Styret har hvert år forsøkt å arrangere dette, men pga. manglende oppslutning har dette ikke latt seg gjennomføre. Forrige gang det lot seg gjøre var i 1999.
Jeg regner med at styret også i år setter denne aktiviteten opp på terminlisten, så da er det bare for andre å melde oss på.

Ha en fin sommer! Kanskje vi treffes et eller annet sted underveis. Jeg skal holde utkikk. Det er veldig tilfredstillende å se at du tar båtholdet virkelig på alvor og at Ballad med byggenr. 1025 til de grader er i trygge hender.

Med vennlig hilsen
Jan Erik
Webmaster
Norsk Balladklubb

Re: Re: Årlig Balladregatta???

Takk for hyggelig tilbakemelding.